Bir Sosyal Medya şirketi olma söz konusu olduğunda ticaretin püf noktaları var ve bu püf noktalardan biri veri. Yapılan birçok çalışma var ve analitik ve veriler sosyal medya , etkileşim ve etkileşim söz konusu olduğunda daraltılıyor . En çok puan alan bir sosyal medya şirketi olarak görevimiz bu çalışmaların başında kalmak, verileri analiz etmek, kendi verilerimizle ve çalışmalarımızla çapraz referans vermek ve öğrendiklerimizi sosyal medya stratejilerimize müşterilerimiz için uygulamaktır. Twitter, insanları ve hatta büyük markaları şaşırtan görünen platformlardan biri. Bundan en iyi şekilde yararlanmanın ve izleyicinize elverişli zamanlarda en iyi içeriği sağlamanın bir sürü yolu var. İşte bazı Twitter stratejileri ve takipçilerinizden daha yüksek düzeyde etkileşim çıkarmanın püf noktaları.
Tweet'in En İyi Günleri
Hafta sonları % 17, katılım oranlarını hafta içi günlere göre artırıyor.
Ancak tüm marka tweet'lerinin yalnızca% 19'u Sat & Sun
Çarşamba ve perşembe yayınlandı.
Ancak tüm marka tweet'lerinin yalnızca% 19'u Sat & Sun
Çarşamba ve perşembe yayınlandı.
Tweet'le Günün En İyi Zamanı
08:00 ile 19:00 arasında yayınlanan Tweetler, söz konusu zaman aralığı dışında yayınlanan twitter içeriğine göre katılım oranlarında yüzde 30 artış olduğunu gösteriyor, buna Çarşamba ve perşembe yer alıyor.
Markaların% 64'ü bu trendden yararlanıyor
Tweet uzunluğu
100 Karakterden Küçük Tweet'ler = uzun tweet'lerden% 17 daha fazla Bağlantı seviyesi var
Twitter Hashtagleri
Hashtag kullanan Tweet'ler, karma etiketleri olmayan tweet'lerden iki kat daha fazla etkileşim görür
Çoğu marka hashtag'leri kullanmaz veya düzgün bir şekilde kullanmaz, kullanılan hashtag'lerin tweet'lerinin sadece% 24'ünü kullanır
1 veya 2 hashtag kullanılırken katılımda% 21'lik bir artış ve 2'den fazla hashtag kullanıldığında katılımda% 17'lik bir azalma vardır.
Retweet'ler
Bir tweet insanlardan “Retweet” veya “RT” istediğinde Retweet Hızı 12 kez arttı
Çalışılan markaların sadece% 1'i takipçilerinden Retweet'e davet ediyor,% 99 ise
- İstediğinize bağlı olarak sonuçlarda büyük bir fark var
İnsanlardan “RT” istemek, retweet oranını 10 kat arttırır
İnsanlardan “Retweet” kelimesini kullanarak “Retweet” isteyin, retweet oranlarını 23 kat artırın!
Salesforce tarafından yürütülen çalışma
Bir Sosyal Medya Şirketinden Twitter Sırları
Reviewed by ankarasosyalmedya
on
Ocak 30, 2019
Rating:
Hiç yorum yok: